Miejscowi urzędnicy kupili namiot, opatrzyli go logiem projektu „Słodka Gmina Kłomnice” i promują lokalne miody. Podczas Jasnogórskich Dożynek namiot stanął w częstochowskich alejach.
Co roku na przełomie sierpnia i września, leżąca w bezpośrednim sąsiedztwie Jasnej Góry III Aleja Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie, zapełnia się rzędem stoisk. W tym sezonie wśród wystawców nie zabrakło także gminnej reprezentacji, która wśród wszelkiej maści wystawców postanowiła lansować swój flagowy produkt – miody.
– Wyszliśmy z założenie, że to doskonała okazja do promowania naszej gminy i pszczelarzy z jej terenu – mówi wójt Piotr Juszczyk. – Zależy nam, by cały czas pokazywać, że Kłomnice to gmina, która konsekwentnie i nieustannie buduje wizerunek ekologicznie czystego miejsca – dodaje.
Zakup namiotu, który wykorzystywany będzie przy okazji różnych plenerowych wydarzeń, to kolejny element prowadzonej przez gminę kampanii promocyjnej.
– Niewielki wydatek, a korzyści ogromne. Namiot idealnie sprawdził się podczas dożynek, umożliwiając jego uczestnikom zakup kłomnickich miodów – podkreśla Juszczyk.