Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach do 7 lipca będzie czekał na wnioski gmin, które chcą pozyskać środki na usuwanie azbestu na swoim terenie.
Dodatkowy nabór na dofinansowanie zadań z udziałem środków z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej odbywa się w ramach „Ogólnopolskiego program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest” i związany jest z realizacją gminnych programów usuwania azbestu i tych komponentów, które mają minerał w swoim składzie.
Wnioski wraz z załącznikami powinny wpłynąć do Funduszu w formie elektronicznej lub papierowej do 7 lipca. Naruszenie tego terminu będzie skutkować brakiem rozpoznania aplikacji. Instytucja zastrzegła sobie także prawo do wstrzymania naboru, w trakcie jego trwania, w przypadku wyczerpania alokacji środków.
– Wnioski wraz z załącznikami należy sporządzić na obowiązujących formularzach dostępnych na stronie internetowej Funduszu www.wfosigw.katowice.pl – informują pracownicy WFOŚiGW w Katowicach.